Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

sasa_u_nms [2009/10/16 16:37]
sasa.milasinovic
sasa_u_nms [2009/10/17 18:33] (current)
sasa.milasinovic
Line 42: Line 42:
-Učiteljski fakultet u Beogradu, koristi outsource usluge kompanije YUTRO.com za Monitoring, Alerting i Reporting svog informacionog sistema.+Učiteljski fakultet u Beogradu, koristi outsource usluge kompanije YUTRO.com za Monitoring, Alerting i Reporting svog informacionog sistema kao i za razvoj, optimizaciju i održavanje ICT sistema.
Primarni cilj je stvaranje pouzdanog, optimizovanog i efikasnog informacionog sistema sa maksimalnim uptime-om. Primarni cilj je stvaranje pouzdanog, optimizovanog i efikasnog informacionog sistema sa maksimalnim uptime-om.
Line 128: Line 128:
=== Security === === Security ===
-Tekst+Enthusio™ MSP servis ima višestruku ulogu u ostvarivanju i održavanju sigurnosti celokupnog ICT sistema.
-=== Usaglašenost sa standardima, ITIL, ISO:27000 ===+Sa tehničke strane gledano, komunikacija između on-site software-a i našeg NOC centra se vrši kroz portove 80, 443 i kroz VPN (u zavisnosti od zahteva klijenta). Bez obzira na vrstu komunikacije koja se izabere, podaci se kriptuju i kao kao takvi šalju NOC centru.
-Tekst+Monitoring ICT sistema omogućava da nadgledamo stanje sigurnosti sistema kroz nadgledanje: anti-virus i anti-spam zaštita, firewall zaštite, Windows update sistema (patch management), back-up sistema kao i da vršimo skeniranje windows sistema u cilju otkrivanja slabih tačaka po bezbednost.
 +Skeniranjem sistema, pronalazimo slabe tačke u sistemu i pomažemo da sistem administrator lakše i efikasnije dovede sistem u stanje maksimalne bezbednosti. Monitoring sistema obaveštava i kada korisnik zaključa nalog (usled X puta pogrešno unešene lozinke).
 +
 +Monitoring back-up sistema nam daje važne informacije: kada je back-up počeo, kada se back-up završio, da li je proces završen uspešno ili ne.
 +
 +=== Usaglašenost sa standardima, ITIL, ISO:27000 ===
 +Postoji niz akata koji se primenjuju na kompanije (male i velike) širom sveta. Gledano iz ugla IT, ona se uglavnom odnose na mogućnost organizacija da održavaju zadovoljavajući nivo standarda u oblasti bezbednosti i privatnosti. Nadležni za upravljanje IT sistemima moraju da obezbede raspoloživost usluga i podataka, integritet podataka i smanjenje rizika od finansijskih gubitaka usled loše primene i održavanja IT infrastrukture.
 +Bez obzira na sama zakonska akta, kompanije koje se u svakodnevnom poslovajnu oslanjaju na svoju ICT infrastrukturu treba svakako da ulažu u kontrolu i održavanje svojih mreža. Mogućnosti koje pruža Enthusio™ MSP igraju ključnu ulogu u obezbeđivanju usaglašenosti kompanije ili organizacije sa standardima i to na rentabilan i efikasna način.
 +Enthsio™ MSP je najrentabilniji i najefikasniji put ka sertifikaciji kompanije ili organizacije sa ISO:27001 standardom.
 +Impelmentacijom Enthusio™ MSP servisa organizacija rentabilno i efikasno postiže usaglašenost sa sledećim svetskim standardima i zakonima: Sarbanes-Oxley (Sarbox), Gramm-Leach-Billey (GLBA), Basel II, USAPatriot Act, Federal Food & Drug, European Union Data Protection Directive, Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS), Notification of Risk to Personal Data Act, Health Information Portability & Accountability Act (HIPAA), Personal Information Protection and Electronic Documents...
====== Propisi za korišćenje ICT sistema ====== ====== Propisi za korišćenje ICT sistema ======
sasa_u_nms.1255703846.txt.gz · Last modified: 2009/10/16 16:37 by sasa.milasinovic
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0